Dokumenter
-
Case socialområdet 'karen finder plads til online bostøtte i sin kernefaglighed'
-
Case beskæftigelsesområdet 'digital registrering og relationsarbejde går hånd i hånd i jobcentret'
-
Case teknik og miljø 'brug af facebook til kommunikation med borgerne'
-
Case borgerservice 'viden fra borgere fik den digitale kommune ud af dødvandet'
-
Case socialområdet 'tolkning per video gav mere tid og nærvær'
-
Case beskæftigelsesområdet 'digital platform styrkede samarbejdet med virksomhederne'
-
Case teknik og miljø 'intelligente skraldespande gav klare gevinster'
-
Case børn og unge 'kompetencer og fælles sprog hjalp tablets på vej i børnehaven'
-
Case sundhed og omsorg 'trænings app gav klare resultater for både medarbejdere og ældre borgere'
-
Case kultur og fritid 'det digitale bibliotekssystem groede frem blandt medarbejderne'
-
Case kultur og fritid 'digitalt mødested giver kommunens tilbud et boost'