Kontakt
Christina Leeson
Digitalisering & Teknologi
Telefon: +45 3370 3226
E-mail: capl@kl.dk
Marie Aggerstrøm Hansen
Digitalisering & Teknologi
Telefon: +45 3370 3546
E-mail: maah@kl.dk
Denne løsning handler om automatisering af administrative processer, hvor der sættes strøm til manuelle og rutineprægede arbejdsgange i kommunerne.
Forløbet er målrettet kommuner, som enten skal i gang med RPA-baseret automatisering for første gang, eller som ønsker at skalere videre med afsæt i de første automatiseringssucceser, hvor man typisk har udviklet de første 10-20 robotter og ønsker at accelerere porteføljen til 40-50 robotter eller flere?
Eksempler på processer, I kan arbejde med i partnerskabet er automatisering ift: indhentning af straffeattester, flexlønsberegning, betaling af læge eller tolkeregninger, journalisering af mails og dokumenter, fordeling af post, fakturering af byggesagsgebyr, brugeroprettelse, udskrivning af kørelister mv.
Amero ApS
Sebastian Kastrup
sebastian@amero.dk
69137943
Kassesystemer fra Amero gør det nemt og hurtigt at betjene kunder og optimere museer, kantiner, caféer, butikker og lignende, hvor der sker en betalingstransaktion, og hvor der er brug for eksempelvis varehåndtering. Der spares tid med integration til både ERP, økonomi, WMS og webshop, som kan lette de administrative processer i hverdagen.
Ja. Kassesystemet er til drift af områder inden for det kommunale, hvor der er brug for at håndtere en betaling af et fysisk produkt, som kan være både tøj, mad en billet til et museum eller lignende. Vi har flere offentlige institutioner som kunder.
Ja, det er integreret til økonomisystemer, ERP, WMS, webshops, og vi har også muligheder for at lave integrationer til specifikke fagsystemer, såfremt det giver mening for kunden og os.
Ja. Vi har for nylig leveret kassesystem inkl. online billet og medlemsløsning til Greve Kommune, idet de har Greve Museum og Mosede Fort som hører under Greve Kommune. Vi har også andre offentlige institutioner som kunder samt statsstøttede institutioner som kunder
Breakawai ApS
Henrik Vester
hnv@breakawai.com
53808031
Apromore er en Open Source (OSS) såvel som en kommerciel Process Mining løsning, Der som standard tilbyder Process Mining af datafiler fra bl.a. sagssystemer og andre datakilder, herunder flaskehalsanalyse og en række analyser af tidsperioder samt borger/kunde rejse.
Breakawai har med Apromore løsningen erfaring fra to konkrete KL AI signatur projekter omhandlende Forsikredeledige, ledige i resourceforløb og kontanthjælp, samt Kropsbårne hjælpemiddler. Derudover har vi arbejdet med proces analyse på byggesagsområdet og intern support.
Ja der er data scripts til Schultz Fasit og KMD Momentum på ledighedsområdet.
Ja Breakawai arbejder målrettet med at dokumentere AS-IS processer, udarbejde analyser af performance for givne processer og udarbejde TO-BE processer der kan scaleres.
GISP Denmark ApS
Henrik Blankschön Nielsen
henrik.blankschon@gispgroup.com
29425025
Løsningen samler alle kommunernes medarbejdere på en portal og hvor deres specifikke kompetencer fremgår til benyttelse af alle kommuner i Danmark.
Kompetencestyring og visualisering
Nej men kan integreres.
Nej
IOspect ApS
Jan Høilund Christensen
jan@iospect.dk
42909006
DOMUSPECT – DET DIGITALE FLYTTESYN Flyttesyn udviklet til boligudlejere, ejendomsadministratorer og kommuner DomuSpect – dét digitale flyttesyn som alle kan bruge med det samme. Perfekt til fraflytningssyn og indflytningssyn Tilmeld lejer til elforsyning nemt og hurtigt på dine indflytningssyn. Kort sagt sørger værktøjet for at der er styr på processen og dokumentationen under flyttesyn. Fotodokumentation & Checkliste Når du laver flyttesyn skal du ha’ fotodokumentation. Det sikrer at alt er korrekt dokumenteret. En nem og overskuelig checkliste sørger for at alt bliver gennemgået korrekt så du ikke glemmer noget på flyttesynet IOS & Android DomuSpect findes både til iPhone, iPad og Android enheder. Bruger I forskellige enheder i samme organisation kan I nemt arbejde på tværs af enheder med DomuSpect. Forbered sager på kontorets iPad og fortsæt f.eks på en anden enhed på flyttesynet. IOS & Android DomuSpect findes både til iPhone, iPad og Android enheder. Bruger I forskellige enheder i samme organisation kan I nemt arbejde på tværs af enheder med DomuSpect. Forbered sager på kontorets iPad og fortsæt f.eks på en anden enhed på flyttesynet. I samarbejde med Advokater DomuSpect er Udviklet i samarbejde med Advokater – det giver ro i maven både for udlejer og lejer. Så ved du at det digitale flyttesyn bliver ajourført til gældende retspraksis. Hurtig og nem sagsbehandling med DomuSpect Opret nemt sagen – det er lynhurtigt at oprette et flyttesyn via vores intuitive interface. Forbered evt. dagens flyttesyn hjemme på kontoret. Brug checklisten – checklisten sikrer at du noterer alt vedr. lejeboligen når du står ude på flyttesynet – indsæt fotos direkte i sagen ved f.eks skader. Skriv under på rapporten – når du har noteret alt er flyttesynsrapporten klar – du og lejer underskriver direkte på tablet/smartphone og rapporten sendes til lejer og kontoret.
Værktøjet er særligt udviklet til håndtering af borgere/virksomheder der flytter ind og ud af lejemål både privat og erhverv.
Ja, vores løsning har en åben API, så hvad end der arbejdes med har vores system mulighed for at hente og levere data ind i "motoren" hos kommunen
Ja vi har allerede leveret til flere kommuner, senest har vi lavet aftale med Københavns Kommune
IOspect ApS
Jan Høilund Christensen
jan@iospect.dk
42909006
Inspektion af solceller SolarSpect er udviklet til eftersyn og inspektion af solceller. Følg checklisten og få vished for at solcelleanlægget kører optimalt og giver den bedste performance på outputtet. Det er blevet ekstra vigtigt i disse tider med høje elpriser. SolarSpect er et værktøj der gør livet nemmere for solcellerådgivere. Ved at bruge checklisten sikrer man at alle relevante spørgsmål gennemgåes i forbindelse med et solcellecheck. Hvis der er behov for fotodokumentation er dette nemt via app'en og fotos vises i den endelige rapport sammen med de relevante besvarelser. Når checklisten er udfyldt kan man automatisk lave en flot rapport som kan sendes direkte til kunden fra app'en. Fordele: – Spar tid i på opgaven og på kontoret – Forbered sager på din ipad på kontoret inden tekniker sendes afsted – Checkliste med alle relevante spørgsmål – Undgå fejl & mangler ved indtastning – Lav fotodokumentation – Lav nemt attester, rapporter, aftaler og tilbud og send direkte fra ipad til kontoret – Send direkte fra håndholdt enhed til kontoret eller gem direkte på online.
Service, kontrol og verifikation af solcelleanlæg, både jordbaseret, bygningsintegreret og monteret på tag.
Ja, SolarSpect har en åben API, og kan derfor sende og modtage data til alle systemer der bruges i kommunerne.
Ja, vi har senest lavet aftale med Københavns kommune.
IOspect ApS
Jan Høilund Christensen
jan@iospect.dk
42909006
VVSpect – appen der gør serviceeftersyn nemt. Med appen VVSpect kan du nemt lave serviceeftersyn og opstart på ventilation, varmepumper, biobrændselsanlæg, fjernvarmeanlæg, oliekedler og gaskedler. Stærke samarbejdspartnere VVSpect er udviklet i samarbejde med Brødrene Dahl, Vaillant og Gemina Termix. VVSpect er gennemtestet af rigtige VVS’ere på rigtige kundebesøg. Det giver tryghed og ro i maven, for dit værktøj VVSpect skal jo virke hver gang. Vi sætter strøm til papiret Vi giver dig muligheden for at sige farvel til fedtede papirskabeloner som nemt bliver væk. VVSpect sætter strøm til papiret så du nu har et stærkt og tidssvarende værktøj der er fleksibelt og tidsbesparende Optimer din tid VVSpect optimerer automatisk din tid. Du kan lave flere serviceeftersyn end du gjorde før og modtageren bliver glad for at få en servicerapport på e-mail.
Med appen VVSpect kan du nemt lave serviceeftersyn og opstart på ventilation, varmepumper, biobrændselsanlæg, fjernvarmeanlæg, oliekedler og gaskedler. Hurtig registrering af installationens stand inkl. fotodokumentation. Gennemgang af installationen via nem checkliste så du ikke glemmer noget.
Ja, VVSpect har en åben API, og kan derfor sende og modtage data til alle systemer der bruges i kommunerne.
Ja, vi har senest lavet aftale med Københavns kommune.
Microsoft
Sophie Døstrup
sdoestrup@microsoft.com
+45 29 22 95 10
Ved brug af Microsofts Power Platform, herunder Power Automate og Power Virtual Agents, tilbydes hel eller delvis automatisering af forskellige forretningsprocesser og til behandling af forespørgsler fra f.eks. borgere. Med brug af funktioner fra Open AI/Chat GPT/Codex, kan løsningen i dag meget enkelt blive implementeret og håndtere almindelige forespørgsler. Løsningen kan endvidere hjælpe både professionelle udviklere og superbrugere med automatisering samt udarbejdelse og revision af kode.
Løsningen er meget fleksibel og kan tilpasses et hvilket som helst brugsscenarie.
Løsningen kan integreres og tilpasses fagsystemer efter behov.
Ja.
Netcompany
Michael Ekegren Christensen
mek@netcompany.com
22720241
ESDH platform med indbygget procesmotor hvor kunden kan opsætte workflows som spænder fra automatiseret brevdannelse, afsendelse og behandling af sagsforløb med beregning af frister og instrukser. Platformen har mulighed for at der dermed kan opsættes automatiserede forløb.
Der findes forskellige eksempler på anvendelse af platformen til en række forskellige fagområder, herunder byggesagsbehandling og behandling af sagsforløb i relation til fagprocesser omkring børn og unge, samt klage/erstatninger.
Ja der findes forskellige fagsystem integrationer: - GIS - Løn/ERP - Miljøsagstyringssystemer mv.
Ja
OffData ApS
Jakob Levinsen
salg@offdata.dk
42909030
Tidsregistrering- og mødeplanlægning af arbejdstid i institutioner, klubber, sfo'er med integration til kommunens økonomisystem. Der kan overføres frihed, fravær og tillæg. Statistik kan overføres til kommunale LIS. Mødeplaner kan overføres fra SFO til AULA.
Løsningen aarsnorm er tilpasset BUPL/FOA's overenskomst og aftaler, men kan også bruges som tidsregistrering til andre personalegrupper evt. via Outlook
Vi kan integrere med AULA som fx logon eller dataindhentning
OffData har i de sidste 14 år været et stand-alone-system i institutioner, men vil bygge løsninger med bl.a. økonomioverførsel til flere kommuner i 2023
Tilmeld dig markedsoverblikket for etablering og skalering af administrative processer herunder. Linket åbner en tilrettet e-mail i din mail-klient:
Indsend din tilmelding til Markedsoverblikket
Der kan gå op til fem hverdage før oplysningerne er tilgængelige på sitet. Det påhviler den enkelte virksomhed at sikre rigtigheden af oplysningerne.
Digitalisering & Teknologi
Telefon: +45 3370 3226
E-mail: capl@kl.dk
Digitalisering & Teknologi
Telefon: +45 3370 3546
E-mail: maah@kl.dk