07. januar 2020
Infoskærme giver overblik i hverdagen
Case
Syddjurs Kommune skriver:
Hvad kan løsningen?
Vi har sat infoskærme op flere steder:
- Indgange
- Medarbejderområder
- Fagområder
De løser/udstiller:
- BI
- Hot jobs
- Møder
- Information
- Tidsbestilling
- Ankomsthåndtering
- Modtagelse
- Og meget mere
Værdi: Hvem får gavn af løsningen?
Infoskærme giver mulighed for at kommunikere alt fra nyheder, strategi og ledelsesinformation til dagens menu og gæster i huset.
Målgruppen er medarbejdere samt borgere og gæster i administrationsbygningerne.
OBS-punkter
- Only once – sørg for at I har et samlet system, så den samme information/kommunikation ikke skal lægges ind mange steder.
- Det er både et hardware-projekt, et software-projekt, et kommunikationsprojekt og et netværksprojekt.
Et godt råd: Hav styr på, hvad der skal kommunikeres på forskellige kanaler, herunder infoskærme.
Status: Implementeret.
KONTAKTPERSON
- Jon Badstue Pedersen
- Email: jbp@syddjurs.dk