07. januar 2020
Digital fordeling af indgående henvendelse
Case
Odder Kommune skriver:
Hvad kan løsningen?
Vi benytter PostNord Strålfors´ løsning til automatisk fordeling af indgående henvendelser.
e-Distributionsløsningen fordeler henvendelser ved brug af en række regler, der træffer kvalificerede valg om den rette organisatorisk modtager. Servicen kører 24/7/365. Fordeling sker straks uden brug af manuelle ressourcer for 90% af fordelingerne. Servicen udbygges nu med Machine Learning, der skal øge kvaliteten og resultere i at 100% af fordelingerne sker automatisk. Machine Learning skal endvidere gøre vedligeholdelse af løsningen billigere.
Værdi: Hvem får gavn af løsningen?
- Dynamisk tilpasning i tilfælde af organisationsændringer.
- ”lærende” system, der sikrer få ressourcer til vedligeholdelse
- 100% af de indgående dokumenter kommer til rette modtager i et direkte og uforsinket flow.
- GDPR – ingen uvedkommende får adgang til henvendelserne
- Komplet transaktions-overblik for alle kanaler
- Sikkerhed og kontrol i alle processer
OBS-punkter
- Der skal holdes nøje øje med forkerte fordelinger og tilbageløb af disse.
- Afdelingerne skal sikre, at alle forkerte fordelinger meldes ind, og at henvendelserne ikke bare videresendes uden om Machine Learnings forløbet.
- Udvikles og testes i et samarbejde mellem Odder Kommune og Strålfors
Links:
https://www.stralfors.dk/kundecases/odder-kommune/
https://www.stralfors.dk/vores-losninger/input-management/
Kontaktperson
Betina Bille, proceskonsulent - betina.bille@odder.dk eller 2486 5540